En viktig fråga

sv, ok, tycker du skulle ta och skriva ut lite om din bakgrund, varför är just du duktig på att svara på frågor om relationer och sex? skulle nog generera fler frågor..

Fick den här frågan ställd här, och jag tänkte att jag skulle ta och svara på den.

Jag har gått igenom så pass mycket i mitt liv, även om jag är ung, och därför kan jag mycket om just relationer och sex. Har haft ett långdistansförhållande på 1,5 år, ett förhållande som varade i 2½ år där vi gick igenom saker som lumpen och att vara i olika stadier i livet, och just nu är jag i ett sambohållande. Jag har alltså varit med om de mesta själv. Sen hade min mamma ett väldigt, vad ska man säga, destruktivt förhållande med en man som fick vår familj att flytta, långt. Innan detta var han världens snällaste och raraste och roligare, men så fort vi flyttade, ändrades allt. Han blev elak och var alltid arg, och så fort de hände någonting så var de alla andras fel. Psykisk misshandel i 8 år.

Jag är duktig på att lyssna och svara, därför är jag duktig på detta.


Kommentarer
Postat av: ECVADOR

mer bilder i din blogg :D mer bilder... typ om du förklarar något så gör det med bilder ;) roligare att läsa

2010-04-27 @ 17:25:10
URL: http://ecvador.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0